Ben artık tıkandım çok sıkılıyor evde haklı da oturduğumuz yer köyden hallice işten dolayı burdayız dışarı kendim çıkaramıyorum köpekler çete olmuş normalde de korkardım şimdi adım başı köpek. Park bir tane var eşim evdeyken götürüyor ama ne kadar tutabilir hava çok soğudu. Ordan da sıkıldı zaten devamlı oraya gidiyor mecbur. Oyun grubu arayışındayım henüz bulamadım. Evde olabildiğince değişik şeyler bulmaya çalışıyorum ama şu sıra bildiğini okuyor amaç sadece alıp dağıtmak böyle değildi bunu da evde sıkılmasına veriyorum artık. Ne akraba ne arkadaş hiçkimse yok burda götüreyim de çocuklarıyla oynasın desem onlar da uzak diye gelmek istemiyorlar. Komşumun var kızı biraz büyük ama çok hırçın ne oyuncaklarını paylaşıyor ne oyun oynuyor bizde de aynı birkaç kere denedim oynatmayı ama bütün vakit oğlumu kollamakla ama o arkadaş vurulmaz ki bak gel şöyle oynayalım demekle geçti. Evde enerjisini atar dediğiniz bi oyuncak vs var mı silinebilen parmak boya almayı düşünüyorum yazmayı çizmeyi seviyor şu lavabolu oyuncaktan da düşünüyorum suyu da seviyor. Trambolin bile düşünüyorum yani. Veya Kocaeli’de oturuyorum götürebileceğim güzel oyun alanları vs varsa ona da giderim. Sıkıldığını gördükçe üzülüyorum hırçınlaşmaya başladı koca insan gibi oflaya poflaya geziyor evde gece uykusu da dikkat ettim evde olmadığımız bir yere gittiğimiz günlerde daha güzel diğer türlü gece ikimize de uyku yok. İnanın her aktiviteyi etkinliği denedim her türlü eğitici oyuncak vs var sıkı takip ediyorum ne alabilirim ne yapabilirim diye. Öğrenme kulesi aldım ben yemek yaparken dahil olsun vs diye onunla da yetinmiyor hareket edemediği için. Özellikle arabaları kamyonları çok seviyor camdan devamlı traktör kamyon izliyoruz. Her türlü öneriye açığım şuan en ufacık şey bile olur şimdiden teşekkür ederim 🌸