Blairss Mama ile beslenen bebekleriniz gece kaç kere mama için uyanıyor? Benim 6 aylık hala uyanıyor 3-4 kere doktor yemesi gerekmiyor diyor ama daha ufacık bebek yani acıkıyor demek ki :( sizin nasıl? Siz ne zaman kestiniz mamayı
Denizelif34 Blairss çocuk acıkmasa kalkmaz ki zaten bence siz verin yinede ihtiyacı var demek ki ben veriyorum her ağLadığı acıktığı zaman
Deletedmom_48 Blairss en az 4kere uyanıyor iyi halimiz 4 ben artık aclık değil alışkanlık olduğunu düşünüyorum kesemiyorumda malesef bu alışkanlığı
Toprak_efe Blairss bizde en az iki kere kalkıyoruz geceleri 6 aylık olmak üzereyiz cidden ne kadar devam ediyor bu durum acaba
Zyvz Blairss kizim 4 buçuk aylık hiç kalkmiyo nerdeyse doktor gerek yok diyor o sadece alışkanlık acıkma deyil gece 11 de yiyiyo yatıyor sabah 6 da yiyor
Kaysii Blairss gece 12 de veriyorum sonra da kendi kalkıyor bazen kalkmıyor gece maması zaten acıkınca uyanıyor bizim şuan 6 ay 26 günlük