Nursena0606 Hamzaurass Evet ben kullanıyorum. Erkek bebeğim. 13 kilo 5 numara kullanıyorum. Ve taşma çok az oluyor. Yani aşırı çiş yaptığında taşmayan bez yoktur herhalde. Ama geceleri sabaha kadar kuru kalıyor.
Deletedmom_48 Hamzaurass bende primadan gectim bütce meselesi:) çok şükür hiç sıkıntınyaşamadım memnunum
pyrz07 Hamzaurass primadan baby turcoya geçtim aynı kalite çok fazla kaka yapınca primada da taşıyor baby turcodan memnun kaldım fiyatına göre çok iyi
Sda16 Hamzaurass baby turco kullaniyordum ama bırakmayın düşünüyorum sebebi lastikleri çok iz yapıyor Kızım 18 aylık hiç tasma ve pisik sorunu yaşamadık
Birbebetoannesi Hamzaurass ben 11 kg 6 numara kullanıyorum . Fakat sabaha kadar her yeri çişli kalkıyor oğlum sırf taşmasın diye büyük aldık ama yok yani bir tek o bez pişik yapmadı o yüzden tercih sebebim
eserekli_kiz11 Hamzaurass dogdugundam beri hem islak mendili hem bezi kullanyrm memnunum bi taşma sorunu yasamadim sadece kalibi bir tik küçük
sarmaliklahana Hamzaurass ben uzun zamandır kullanıyorum hem normal hem külot bez. Sıkıntı yasamadık. Pişik tasma olmadı. 16 aylık kızım