Siyah-Beyaz Oğlum 16 aylık olacak ama bu programı bir yaşından beri yapıyoruz. Sabah 7-8 (uyanma saatine göre yarım saat sonra) kahvaltı. 11 gibi meyv, kuruyemiş, kek o gün ne yaptıysam ara öğün olarak. 1 gibi uyur 2-2:30 gibi uyanır sonra öğle yemeği. 4-5 arası yine ara öğün. Akşam 7 de akşam yemeği ve en geç 9 da kapanış yaparız. Gün içinde mama vermiyorum artık. 1 yaşından sonra gündüz mamayı tamamen bıraktık. Gece uyuduktan bir saat sonra falan mama içmeye uyanıyor. Bazen içiyor bazen içmiyor. Gece beslenmesini de bir yaşına kadar çoktan bırakmıştık.