Kızlar bebeğim 7 ay 26 günlük Bi hafta kadara çok güzel yiyordu herseyi sonra hastalandi bronşit oldu hala tam anlamıyla iyileşme di bir antibiyotik verdi doktor tiksindi ondan hep ben verdikçe kustu doktor yiyecekleri ne karıştır dedi tadını aldığı gibi kustu hep şimdi hiç birsey yemiyor kaşık ağzına gelince asla açmıyor ağzını burnunu tek yoğurt çorbası içiyor 3 gündür oda yarım çay bardağı kadar pirinç gelince ağzına onlarda da oguruyo ama çiğniyor da bir yandan ne yapabilirim nasıl düzelir doktor zorla yesin olmaz toparlanamaz dedi ne yazacağımı şaşırdı bazı hadladiklarimi eline veriyorum sırf alışsın. Zorlamayim diye herywri parça pincik ediyor ağzına sokmuyor