Urasss13 Ürünler ya kullanılmadı ye a da 1 2 kuz kullanıldı kızlar hepsi temiz ürünlerdir. Siz hangisini isterseniz sorun ona göre fiyat ve beden bilgisi vereyim. Pusetide 1 kere hastaneden ilk çıktığımız, gün kullandık o kadar. Pusetle beraber minderini ve örtüsünüde yollayacağım
Urasss13 Fatma3460 50 tl isterseniz başka modellerde var. Bir sürü getirdiler annemler oğlum doğduğunda ama ben hiç yelek giydirmiyorum o yüzden satıyorum 😊
Urasss13 Fatma3460 yükledim yine bakarsınız.😊 Benim oğlumda 3 ay 5 günlük hepsi oluyor şimdi baktım ama biraz büyük oluyorlar yani şuan giydirsem rahat 3 4 ay giyer büyükler hafiften çünkü. Kimisi kalıp olarak daha küçük şuan oluyor oğluma kimisi daha büyük siz almak istediğiniz olursa söyleyin hangisiyse ben ona göre söylerim size 😊
Urasss13 snyldzz armineden almıştım daha hiç giymek nasip olmadı zaten etiketiyle duruyor. 120 tl olur fiyatıda
Fatma3460 Urasss13 mavi ile beyazı beğendim bide üstte vardı 2tane onlarıda çok beğendim ama kalplar nasıl
Urasss13 Fatma3460 sonradan yüklediğim mavi ile beyaz biraz büyük yani rahat rahat baya giyer oğlunuz. Üstekilerde hangilerini dediğinizi anlamadım ama
Urasss13 Fatma3460 üstekilerden pembe ve kahve yeşil karışık olan kalıbı daha küçük şuan tam oluyor oğluma ama bir kaç ay sonra olmaz. Diğerleri daha büyük onlar rahat rahat olur
Urasss13 Fatma3460 tamamdır. Ben daha önce hiç satış yapmadım buradan nasıl oluyor dolap üzerinden mi yapalım 😊
Fatma3460 Urasss13 vallahi ben dolap denilen şeyi hiç bilmiyorum size numaramı gönderim oradan yazarsın
Urasss13 Fatma3460 olur tamam. İçimden geldi isterseniz 1 tane daha seçin o 2 tane dışında birinide ben oğluşuna hediye göndereyim 😊😊😊