Merhabalar,
Benim 34 günlük bebeğim var ve emziriyorum. 2 gündür üzerimde kırgınlık olduğu için parol kullanıyorum sabah akşam. 2 gündür bebeğim neredeyse tüm gün ve aşırı derin uyuyor. Altını açmama rağmen uyanmıyor. İlaçtan olabilir mi? Hiç böyle birşey yaşayan var mı?