Mervecannn Bende eski binaya kiraya çıkacağım da evinizin içini yenilemek için bir şey yaptınız mı fikirleriniz varsa paylaşırmısınzı
Hep_mi_uykusuz Mervecannn Eski evdeyim isntragmda renklendir hayatini diye bi sayfadan banyo icin yapişkanli folyo ve tezgah icin almayi dusunuyorum alan arkafaslarim cok mrmnun ve evden cikarkende kolaylikla cikar
acimavi Mervecannn ev sahibine danışarak dolap kapaklarının rengini ve kulbunu değiştirebilirsiniz eğer kötüyse, hem çok zahmetli değil, hem de maliyetli olacağını sanmıyorum. Tezgah arası yapıştırmaya ben de bir ara bakmıştım ama nasıl olduğunu bilmiyorum
Mervecannn damla- hayır yaptırmıcam hani tezgah aralarına yapıştırma banyoya yapıştırma Dalan yapıyorlar değişik şeyler yapıyorlar evlere onları söyeldim
Ysgl26 Mervecannn canım o tezgah arası yapıştıröa falan hem çok zahmetli hem de nerdeyse tezgah parası fiyatına geliyo ben de çok istemiştim ama vazgeçtim
Hep_mi_uykusuz Mervecannn Yapmadim her yaz cikacak oluyoruz cikamiyoruz dedim biz burda kaliciyiz bari guzel gorunsun