Herkese merhaba Oğlum yaklaşık 20 aylık Ve son birkaç aydır tüm 2 yaş sendromu belirtilerini gösteriyor Sabırla ve sürekli her şeyi anlatmaya çalışıyorum Ancak son 2 gündür bana vurmaya başladı Nasıl tepki vermem gerektiğini bilmiyorum Tepkisiz mi kalmalıyım yoksa yaptığının yanlış olduğunu anlaması için tepki mi vermeliyim gerçekten hiçbir fikrim yok Bugün artık çok yetersiz olduğumu hissettim ve gizlice ağladım Bu söylediğim şeyi iki kez yaptı ama devamı gelirse ne yapmalıyım bilmiyorum Normal mi bilmiyorum Ailemizde ya da etrafımızda asla bu tarz şeyler yaşanmaz,konuşulmaz bile Lütfen bana bir fikir verin Nasıl bir duruş sergilemeliyim sizce?