Merhaba hanımlar
Böyle bir post açacağım aklımdan bile geçmezdi. Lakin yoruldum. Analar da yorulurmuş. Kızım 13 aylık gece 3 - 4 kere kalkıp yalnızca emerek uykuya dalar. Bu şekilde olduğu için gece de yanımızda yatıyor. Yatsın sorun değil ancak süt azaldı. Gece süt akışı az olduğu için daha çok vakumluyor dişlerim kamaşıyor resmen. Önerilerinizi bekliyorum. Lütfen negatif yorumlar yapmayın birbirimize yapıcı olursak dünya daha güzel bir yer olacak eminim. Sevgiler 💕