Alparslaninannesiii Emzirme döneminde fazlasıyla saçım dökülmeye başladı avuç avuç bu durum baya üzüyor beni. Sizler bu durumla karşılaştınız mı ne gibi takviye kullandınız?
Asyaveannesi04 Alparslaninannesiii ben kel kalma durumuna geldim artık ne kullandıysam fayda etmedi doktora gittim kan değerlerime bakıldı çinkom, biotinim sıfırlanmış şampuan ve saç kürü verdi ilaç verdi o biraz biraz azalttı
Ysgl26 Alparslaninannesiii ben resmen kel kalmştım..ne kullandıysam fayda etmedi vitaminler saç bakım yağları şampuanlar serumlar neler neler.. kına bile yaktım belki düzelir diye. 6. Aydan sonra şak diye kesildi dökülme.. doktorum da 6 ay sonra azalarak biticek demişti zaten..