lizbonn altını daha uzun süre açık bırakıyorum hatta uyutmasan çnce bezini çıkarıp bol eşofman giydiriyorum bugün dışarı çıktık 2 buçuk saat hiç yapmamış tuvaletini bezi hemen çıkardım altını ılık suyla yıkadım eşofman giydirdim 5 dk sonra iki tuvaletini de yapmıştı daha çok üzüldüm kahroldum resmen bez daha çok acı veriyor diye tutmuştu tuvaletini