Merhaba kizlar
Evlenmeden önce 39 numara ayakkabı giyiyordum hamile kaldim 40 numara oldu 2.ye hamile kaldim 41 oldu
Hep erkek modelleri giydim uzun süre bulamiyorum diye
Ama artık üzülüyorum bende taşlı süslü kadin ayakkabısı giymek istiyorum
Bot alicam ama 40 dan yukarı bulamiyorum
40 numara bot aldim deri uçlarını actirdik oldu gibiydi ama yok olmuyor yani hic rahat edemiyorum
Onerebileceginiz alisveris yaptığınız buyuk numarali ayakkabi sayfaları varmi