Kızlar 34 günlük bebeğim var ve doğumdan beri göğüs uçlarım yara. Kullanmadığım krem kalmadı. Kantaron yağı, zeytinyağı, ayva çekirdeği jeli, lansinoh, garmastan, hamazing, madecasol krem hiçbiri fayda etmedi. Kendi doktoruma sorduğumda zaman alacağını geçeceğini söyledi. Ama geçmedi bir türlü ve artık sağ göğsüm kanıyor zonkluyor emdikten sonra. Göğüs kalkanı da fayda etmedi silikon uçla da emzirmeyi denedim daha çok ağrıdı. Çözüm önerisi olan var mı delirmek üzereyim artık acıdan bebeğimi bile kucağıma alamıyorum.