Asafemir Merhabalar kızlar 2. Ayda lekelenmem olmuştu ve normal olarak düzenli adet görüyordum fakat 5 ay 20 günlüğüz adet olmam gerekirken adetimden 5-6 gün önce lekelenmem oldu 3-4 gün sürdü bitti test yaptım negatif ama çok korkuyorum bu normal bi durum mu :/ ??
Bebegimveben 40 ım çıkmadan adet olmuştum en son. 7 aylığız Şuan benimde öyle ilk Günümdeyim lekelenme var. Öyle normal adet gibi değil. Bende bekliyim bakim burda.
Asafemir Bebegimveben test yaptım negatif ama bilmiyorum bilinçli biri varsa aydınlatsın bizi sevinirim
Esraucar Bende aynı durumdayım bebeğim 4 aylıkken adet gördüm birdaha da görmedim 8 aylık şuan bebeğim ne lekelenme ne de adet hiç birşey yok test de yaptırdım negatif ama her ay aklımda şüphe kalıyo 😔😔 şuracıkta beklim bende
Asafemir Esraucar bende öyleyim ne güzel düzenli gidiyodu bu ay lekelenme oldu adet günüme 1 hafta kala şuan adette olmadım