Benisahtesevme2 28 ocakta direksiyon sınavım var her şey güzel gidiyor en çok gözümün korktuğu parkı bile şu an kolayca yapabiliyorum ama heyecanıma yenilir miyim bilemiyorum. 🤷♀️ Son 4 dersim kaldı sadece bizde ki sorun sınavın güzergahı hiçbir şekilde internette yok koymamışlar ben gidip geliyorum ama yolu hala ezberleyemedim 4 derste biraz da ona dikkat edersem tamamdır. Girecek olanlara da şimdiden başarılar Rabbim emeklerinin karşılığını verir elbet. 🌸