Kızlar 6 günlük bebeğim var ve doktor d vitamini eksikliği ve kalsiyum eksikliği var diyor zaten enfeksiyondan ve sarılıktan yoğun bakımda hiç bişeyi yok şuan tek kalan sebeb d vitamini ve kalsiyum oldu bulunduğum ildeki doktor onunla ilgilenen endokrin görsün diyor farklı bir şehirdeki endekrin doktoruda benlik bişey yok olabilir diyor doktorunuzu değiştirin diyor neyse bu durumu yaşayan var mı