Daha önceki sezeryanım estetik lazerdi dikiş aldırma filan yapmamıştım şimdikinde dikişleri in alınması gerekiyor da normal acile filan gitsem orda da almazlar mı? 2 çocukla hastaneye kadın doğuma gitmek zor olur gün içinde, eşim işten gelince eşimle acile gitsem orda almazlar mı dikişi mi ve siz ne kadar süre sonra dikişleri aldırdınız? Ben 11 ocakta doğum yaptım ordaki hemşireler 10-15 gün sonra aldırabilirsşn dikişlerini filan demişlerdi