Eymenss benim bebeğim de 3 ay 17 günlük 10 günde falan geçiyor bu atak ben emzirmiyorum sadece mamayla besleniyor 10 gün boyunca mamaları yaptım yaptım döktüm. İçiremedim 4 biberon da bir içirebildim o kadar zordu ki sabredin. Büyüme atağı olduğu için sonrasında da boğazı açılıyor.