Ruya_sahin35 Merhaba sevgili anneler kizim da idrar yolu enfeksiyonu çıktı ve bebegim daha 2 aylik 2 haftadır da baya iştahsızdı sizce idrar yolu enfeksiyonundan olabilir mi benim gibi bu durumu yaşayan anneler var mi? İştahsızlıgı bu yüzden olabilir mi?