17 aylık kızım , anne baba gel dede baybay ne bunları söylüyor , alkış , eliyle hayır yapma eliyle baybay yapma anlamsız bir sürü konuşma, komutları anlama bunlar okey ama asla göz burun va göstermiyor yada kedi köpek miyav bunları anlamamakta ısrar ediyor. Endişelenmeli miyim çevremde çünkü hala konuşmuyormu gibi tepkiler alıyorum