Annemkuzum12 dünden beri ateşle ugrasıyoruz hiç bir şekilde ateşi düşmüyor doktora götürdüm 3 5 gun surer dedı sabah serum takıldı 2 saat öncede fitil verdim yıne düşmedi ateşii şimdi calpol versem olur mu acaba 2 saat oldu fitil kullanalı
mehmel54 Annemkuzum12 geçmiş olsun evet calpol verebilirsin. Salgına yakalandıysa çok inatçı bir ateş hemen düşmüyor malesef
-_-hUysUzvetatlikadin Annemkuzum12 fitil ile ateş düşürücü verilmemeli diye biliyorum çok geçmiş olsun
Annemkuzum12 Kocamdaaakocammm evett hemde ileri derecede domuz gribi de olabilir dedii siz hiç kullandınız mı fitil ve ateş şurubunu bir arada
Kocamdaaakocammm Annemkuzum12 Çok geçmiş olsun canm keşke hastanede tedavi görseniz benim bebeğim 3 ay 15 gunlukken menenjit geçirmişti 2 hafta ateşimiz düşmedi ikisini bir arada verdim birsey olmadı
ftmercan Sadece ateş mi var acaba? Bende de aynı şikayetler var da bebeğime geçer diye korkuyorum daha 1 aylık
Annemkuzum12 -_-hUysUzvetatlikadin simdi hastaneye geldim fitil verdikden sonra surup verebilirmiyim dedim 2 saat icinde dusmezse ver dedi