aleynaD01 Doğum yapalı 6 ay oldu doğumdan 3 ay sonra adet olmaya başladım iki ay düzenli oldum bu ay daha olmadım 8 gün gecikti geri çekilme ile korunuyoruz ama korkuyorum bir şey olmuş olabilir mi yaşayan var mı gecikme olabiliyor mu
Damlakalkan0 aleynaD01 ben doğumumun 4. Ayına giricem nerdeyse hala olmadım çevremden de duyuyorum bi sene kadar olmayanlarda varmış
Busbus03 aleynaD01 yaaa bende bunu arıyordum 4 aydır adet oluyorum bebeğim 6 aylık bekarken evliyken doğum sonrası hep düzenli oldu şimdi 4 gün gecikti ihtimal yok ama korkuyorum stresliyim 🥲
Busbus03 Babyboyss yaaa bende bunu arıyordum 4 aydır adet oluyorum bebeğim 6 aylık bekarken evliyken doğum sonrası hep düzenli oldu şimdi 4 gün gecikti ihtimal yok ama korkuyorum stresliyim 🥲
aleynaD01 Babyboyss bende daha olmadım ya çok stresliyim umarım bir şey yoktu iki ay düzenli oldu bu ay daha olmadım düzensizliktir inşallah ya bebeğim saha 6 aylık
mavigiller Damlakalkan0 benmde 6 ay olacak hala olmadım normal mi bu durum kontrole gitmemiz gerekli mi bilemiyorum
aleynaD01 Busbus03 bende aynı şekilde ya daha olmadım iki ay düzenli oldu bu ay daha olmadım korkuyorum ne yapacam bilmiyorum test yapacam umarım bir şey yoktur böyle düzensizlik oluyor mu ki bir olup bir olmamak gibi
Obiranne_ Bende bu ay 6 gün geciktim normalde prezervatif kullanıyoruz bir kere geri çekilme yaptık çok korktum test yaptım negatif çıktı ertesi gün adet oldum dedim bir daha yapmam 5 aylık bebeğim benım de bence bebek istemiyorsanız korunun iyi yöntemle
aleynaD01 Obiranne_ ilaç önermişti doktor başka bi doktora sorduğumda önermedi emzirdiğim için en etkilisi ne bilmiyorum açıkçası