[silindi] Uzun süredir bebeğimin takıları için kasa soruyorum ama hiç yok ya. Sadece büyük kasa buldum bi tane o da gereksiz fiyat farkı çıkıyor zaten kasa fiyatları da uçmuş
Mlkhrn [silindi] eğer hatırası olan takılar değilse bankaya altın hesabı olarak yatırabilirsiniz. Takısı yok zaten. Gram ve çeyrekleri vardı. Hesaba yatırdık
Nova [silindi] Biz 9 sene önce evlenirken de bulamamıştık. Orta boy bir tane bulup kiralamıştık. O devam ediyor. Bulması zor gerçekten.
Kuzularinanasi [silindi] bizim kasa var bankada.kucuk boy yetiyor.yillardir var.en guvenilir yol o evde saklamayin hic umarim bulursunuz
[silindi] Kuzularinanasi evet ben de bi tane küçük boy kiralayıp orda tutucam ama yok yok. Zaten güncel fiyatlar çok yükselmiş ama en azından güvenilir olucaktı
[silindi] Mlkhrn çeyrekler dışında benim kendi kolyem bilekliğim de var. Evime yakın olsun özel günlerde kolayca al tak geri koy istiyorum
[silindi] Cocolingo sanırım pandemi döneminde fiziki altın alan çok olmuş. Herkes kapmış kasaları resmen
[silindi] Nova peki o 9 senede konum değiştirmediniz mi. Öyle bi durumda başka adrese transfer hakkı veriliyor mu acaba