Yagmuraybar bizde tam 9 aylıkken atlattık hatta antibiyotiksiz atlatamadık diyebilirim, rahat nefes alsın diye başucuna karanfilli soğan koydum, öksürüğü için ayak altına sarımsaklı zeytinyağı sürdüm sırtına bal, çok geniz akıntısı vardı düzenli burnunu yıkadım, bol bol sıvı verdim, 5 günde şikayetler azaldı baya hafifledi ama genel olarak öksürüğün vs tamamen geçmesi 15-20 günü buldu.