Bebeğim doğduğunda üfürüm vardı ve pulmoner kapak darlığı olduğunu öğrendik kapak yapısı bozuk doğdu 1. Ayında damardaki basıncın çok artması sebebi ile anjiyo ile balon yapıldı. Şuan üzerinden 3.5 ay geçti anjiyo sonrası darlıktan daha da geriledi basınç düşüşte yani. Bebeği böyle olan var mı acaba? Tekrar darlık fazlalaşır mı hayatını etkiler mi?