Tugcesilam Sanırım biz artık yastıga gececegiz gibi kızım seviyor biraz yastıkta yatmayı o yüzden deniyecegim 🥰 viscotex ortapedik yastık var ama 2 ölcüsü var biri 5032 cm digeri 6633 var hangisini alsam acaba kullanan varmı hangi boyutu aldınız