Kizlar BAT 16 Ocak .
Regl 2 gün gecikti .
Ayın 16 da kan verdim kan sonucum 0.100 çıktı . En son korunmasız ilişki 4 Ocak ve ondan önce ki günler de oldu . Doktor pazratesi tekrar gel regl olmazsan kan ver tekrar bakalım dedi .
Hiç adet olcakmisim gibi de değilim kasıklarım da ağrı falan da yok .
Sadece belim de çok ağrı oluyor.
Sizce bu ay ümidimi kesmelimiyim yoksa geç döllenme olabilir mi .
Randevu alıp doktora gidicem artık . 😬🥺