Ceydizen Merhaba 5 aylık bir kızım var ilk çocuğum eski hayatımı çok özlüyorum ailem ankarada ben istanbuldayım bebeğime yalnız bakıyorum çalışan bir kadındım şu an ücretsiz izindeyim sormak istediğim şu eski hayata yakın bir zaman dilimi ne zaman tekrar başlıyor anneler için çoğunluk 1 yaş diyor ama asla eskisi gibi olmayacağını biliyorum ama ona yakın duruma ne zaman gelir hayatım acaba
Zera Ceydizen 1 yasindan sonra kolaylasiyor ama bence 2 yas sonrasi yavas yavas eskisi gibi oluyorsunuz. Oglum 4 yasinda benim her yere canta gibi tasiyordum onunla okula bile gittim 1 sene😊 ama eski ben 1-2 senedir geri geldi sanirim😃
baykuskiz_ Ceydizen yani eski gunleri aramayi biraktim. 21 ayliklar hala ayni. Ona yakin ne zaman olur bende bilmiyorum
Asyaveannesi04 Ceydizen 4.5 aylıkken işe başladım bence bu anneye de bağlı işe başlayınca eski kendime geri döndüm bakımlı, sosyal hayatıma evde annem yardımcı işe gidiyorum fırsat buldukça kuaföre, ayda bir sinema, tiyatro
Glrmila 20 yıllık calismak hayatimin ardindan suan evde kizima bakıyorum 1 yaş 10 günlük eski hayatimi sosyalligimi ortamlarimi özlüyorum ama kizima canim feda iyiki var. Yok Bacim o günler pek geri gelmiyor eskisi gibi olması mümkün değil sorumluluk vsr en basta
Dilaylaa Ben üç yaşından sonra diyorum. Neden ? Tuvalet olayı oluyor bezden kurtulmak çok iyi gerçekten. Konuşmaya başlıyor konuşarak anlaşıyoruz en azından kreşe felan gidiyor. Ben üçten sonra eski hayata tam olarak döndüm gibi bir şey. Tabi evde küçük bir ergen genç kız var o ayrı 😂
Zera Dilaylaa Bir yerden kolaylasirken bir yerden de zorlasiyor sanki degil mi😃 oglum da 4 yasinda, kendi fikirleri var artik resmen bana karsi gelmeye bile basladi. Ama sessiz ve sinen bir cocuk olacagina cemkirsin diyorum😎
Dilaylaa Zera evet sonsuz soru yağmurlarında yüzüyorum asla susmuyor 😂 neden neden neden neden beynimde tekrar ediyor bazen . Tabi artık fikirler ayrılıyor kontrol azalıyor istediği gibi giyiniyor istediği gibi haraket ediyor 🤷 hatta ilk kez şey yaşadık odasının kapısını kapattı gelmeyin dedi . Odamda yalnız kalacağım dedi .🤦 İnanamadim 🥺🥺
Zera Dilaylaa Ya inanin acaba ne cevap versem de niye diye sormasa diye dusunuyorum artij🤦♀️😃 oo sizin kiz simdiden yalniz kalmak istiyorumlara Baslamis🥰 benim oglum hala hep dibimde asiri asiri merakli 🤦♀️🤦♀️
Dilaylaa Zera evet genc kız oldu ya 😂 ahaha aynı şeyi yaşıyoruz bilmiyorum bile desem neden bilmiyorsun diyor 😂