Minikannesi9 merhaba, sonucunuz kesin mi? Benim yiğenimde dmd rahatsızlığı var. 3 yaşındayken kesin teşhis konuldu. Şuan 10 yaşında. Genetik bir rahatsızlık. Biz 4 kızız. Yiğenimde teşhis konulunca ablam , annem ve diğer kardeşlerim bende dahil hepimize test yapıldı. Kızlarda taşıyıcılık oluyor , maalesef erkek çocuklarında rahatsızlık yaşanıyor. Annem ve ablamda çıktı dmd taşıyıcılığı . Zihinsel vs herhangi bir sorunu yok. Sadece fiziksel olarak kasları zayıfladığı için zamanla hareketi sınırlanıyor. Özelden bu konuyla ilgili sormak istedikleriniz varsa size bilgi verebilirim.