Mamaaaaa Merhaba ilk zamanlar bende çok zorluk çektim ama çözüm bulduk şimdi bebeğim 4,5 aylık göğüs ucum biri tamamen çıktı diğeri hafif göçük ama bebeğim emerek çıkartıyor kolaylıkla. Ben doğum yaptığımda hemen göğüs ucu çıkarıcı aldım mamajoo nun vakumlularından ama keşke onu almasaydım hastanede hemşire şırıngayı kesip verdi o daha çok işime yaradı internetten nasıl yapıldığına bakabilirsiniz. Her emzirmeden önce şırıngayla göğüs ucunu çıkartıp tutturmaya çalıştım. Baş be işaret parmağımla sıkarak ucunu tuttururdum. Bebeğimin emme gücü arttıkça ucu daha hızlı çıktı . Başlarda daha güçsüz emdikleri için biraz zorlanabilirsiniz ama sakın vazgeçmeyin gerçekten işe yarıyor sonra gerisini bebek hallediyor zaten