Ruveydaa Kızlar merhaba,14 günlük bebeğim var. Geçen hafta topuk kanı vermiştik sağlık ocağında. Bugün aradılar tsh değeri yüksek çıkmış tekrar kan vermemiz gerekiyormuş. Duyduğumdan beri ağlıyorum. Nasıl bir yol izlenicek şimdi başına gelen var mı acaba