Kızlar 6 aylık bebeğime ek gıdaya başladık tadımlar bitti artık öğün şeklinde veriyorum dalar en fazla 2 3 kaşık yiyor doktor kilosunun bu ay az aldığını mama başlamam gerektiğini söyledi günde kaç kere devam mama vermeliyim ayrıca emziriyorum ve artı ek gıda Nasıl bir düzene oturtturcam bilmiyorum yardımcı olur musunuz