Bebecikkk Arkadaşlar acillere ya da devlet hastanesine her gittiğimizde antibiyotik yazıyorlar 3 hafta içinde 2 kutu antibiyotik oldu lütfen pendikte önereceğim çocuk doktoru var mi özel de olur
Kikiriki Bebecikkk asıl devlet hastaneleri hemen antibiyotik yazmıyor aslında demekki gerçekten antibiyotik lik bir durum gördü. Biz kaç kere gittik alerjik diyerek antibiyotik yazmadı mesela ama ne zmn özele gitsek dayadı antibiyotigi