zeynepzeze tabikide gaz 😩allah yardımcısı olsun benim oğlum da tam 5 ay çekti sancı geldiği zaman uyanırdı resmen çığlık çığlığa.. neler yaptın derseniz rezene anason kimyon tohumu ıhlamur akbaşlı bitkisel herşeyi denedim ama bi süre rahatlattı bol bol masaj yaptım bacaklarını karnına.çekince rahatlar ve carpol verdim çok bunaldığında paronax fitil yarım ondan koydum ve çok az şırınga 💉 ile (iğne ucunu çıkarıyoruz ) lavman yaptım öyle bir rahatlıyor ki çıkan gaza inanamazsınız tabi bunları kafama göre yapmadım neredeyse 1 ayda 7 defa acile gittik ciğerlerine kadar dolmuş gaz çok çıldırdığı için doktorlar veriyordu bi kere serum çubuğuyla bile çektiler gazını çektirmeyin yazık sizde doktora danışıp uygulayın çok zorlanıyorlar İnan’ın bir süre sonra geçiyor yardımcı olun bebelere geçmiş olsun 🤗