Fadime5 canım olduğu amelîyat oturmasına illa ki engel olmuştur çoğunlukla yatmıştır kalp ameliyatı kolay değil sen sürekli oturt alışır inşallah Ben ilk oğluma hamileyken tam 3 ay yattım canım sadece tuvalet için kalktım yemeğimi suyumu yattigim yerden yedim içtim öyle odada bir iki tur atanda yoktu sürekli yattım hastaneye kontrole giderken bile yatarak gidiyodum öyle olunca doğuma 2 hafta kala doktorum artık kalkabilirsin riskler bitti dedi bigün annem var oturuyoruz daha doğrusu ben oturamiyorum çünkü elimle destek alirsam yaslanirsam oturuyorum yoksa yanı başıma düşüyodum koskoca kadın halimle yani düşün oturmayı unutmuşum annem bile farketmişti demem o ki senin minikte ameliyat geçirmiş uzun süre yatıp ettiyse şimdi sürekli oturt canım dediğim gibi alışır inşallah he nörolojiye de götürürsen için rahat eder