Bebegimuyumuyorr hoş gelin sefa gelin bizim bura guzeldir ya evlerin konumuna gore çarşı yürüyüş mesafesindedir ama minibüslerde işler her yere.cuma hariç her gün pazar kurulur.nerden gelceniz bilmiyorum ama kira fiyatları sadece burda değil heryerde fazlasıyla arttı.