Bir hafta önce doğum yaptım. Suyumda azalma olduğu için perinotoloji takipliydim ve suyum sıfır kalması bebeğin hareketinin kesilmesi sebebiyle 36+4 haftalık doğum yaptım. Bebeğimde solunum sorunu olduğunu söyleyip kuveze aldılar çok şükür her geçen gün iyi haberlerini alıyoruz rabbim bebeği rahatsız kuvezde olan tüm annelere iyi haberler nasip etsin. Bugün aradığımda hastane bebeğimin kıyafetlerini istedi bır an çıkacak sandım çok mutlu oldum ancak taburcu değil dediler. Ne zamana çıkartırlar sizce yaşayanlardan tecrübelerini anlatmalarını rica ediyorum içimde bir umut daha yeşerdi bugün