Bebitoomm ilk aşımı hamilelikte oldum. İkinciyi bebeğim doğduktan sonra oldum. Bebeğim klasik fenilketönüri hastası. Ama bizdeki taşıyıcı genden dolayı aşıyla alakası höyük. Bebeğim 11 aylık olacak hiç grip vs olmadı ilk kez geçen hafta grip oldu. Hiç hastalanmadı diyebilirim son grip dışında.