Merhaba anneler nasılsınız . Bır soru aklıma takıldı bakarmısınız lutfen. Bebegım 12 aylık hala emeklıyor yurumuyoruz her bır şeyı gayet normal bebegımde . Ama yenı fark ettıgım bır davranıs var bebegımde emeklerken one arkaya sallanma yapıyor)) daha cok şarkı calarken yapıyor bunu sankı oynuyor. Ama şarkı olmadanda yaptıgını gordum ve kafama takıldı bu durumu gordugunuz oldumu??