Rozamoms_ EKRDNZ 😂ya minik olsun insan çok mutlu oluyor yaa benim eşim oy.annen sana kurban olsun diye seviyor
oglumubeklerken EKRDNZ ya benim oglum da öyle 😅 ben dahil herkese dedesine amcasına herkese baba diyor 😅😅
balyanak58 EKRDNZ bugün “anne” demeye basladi. (14 aylik) 😅 Baba diyordu heekese☺️Her çocuk farkli ve özeldir ❣️ ilk evladım 4.5 aylikti “anne” dediginde. “Baba” kelimesini duyabilkmek için bir hayli beklemiştik☺️
tatlibiranneo EKRDNZ 19 aylıkken dedi yani 2 haftadır akşama kadar anne anne diye dolanıyor baba da diyordu ama artık babasına da anne diyor 😂😂
Bebitoomm EKRDNZ babababa diyor dededede diyor nenene diyor mama ve enne tek cıkıyor diğerlerini demiş oluyor mu bir de hep ne ya da aa ee gibi seyler
Zlm EKRDNZ ses olarak 4 aylıktan beri 9 10 aylık civarı sevgi sözcüğü olarak kullaniyodu bebeklerine sarilinca anne derdi yaşı civarında benim annesi olduğumu ogrendi
reyoliko 6 aylık acıkıp ağladığı zaman hep emme diyor. 1-2 aydır sürekli ağlayınca emme demeye başladı. Bana sesleniyor galiba 😂
oglumubeklerken Rozamoms_ evet evet 😅 bana birssey anlatmaya çalışıyor mesela geliyor gözümün içine bakıyor baba diyor alıyor beni bi gülmek 😅