2 ayı aşkın süredir gece gündüz uyumuyor gece saat başı uyanıyor çığlıgı basıyor gündüz en fazla 20 dk uyuyor sallamaktan ayaklarımı kollarımı hissetmiyorum alerjik bebek ağrıları var biliyorum destek olmaya çalışıyorum evi temizleyemedim günlerdir yorgunluktan temizlemeyince hemen mikrop kapıyor strese girdim sanırım mikrop kapicak diye yürürken ayaklarım bükülüyor artık sallamaktan az önce hadi uyu artık diye sesimi yükselttim üzüldü ağladı 2 yaşında bu zamana kadar hiç sesli kızmamıstım bana akıl verin nasıl çözücem bu ağrı problemini alerjk olduğu için ağrıları çok oluyor her gün ağrı kesici vermek istemiyorum cünku her zaman verince zararlı