0808h Kızım 9 günlük oldu 1 ay içerisinde vurulması gerekiyor diye duydum ama şuan Türkiye’de stok yok diyorlar ne kadar inandırıcı bilemedim aşıyı olmasa sorun olur mu acaba ?
Yeni-anne22 0808h evet bizde olamadık daha kaç kere gittim aradım özel hastanelere sordum yok diyolar 2. Ayın içinde bebeğim ama olamadık aşıyı daha
Hkshkshsk ballibebekannesi her yerbir deqil bizde 10 gün bekledik 6 ay aşısı için tam bulduk gidelim yapalım dedik bu sefer oğlum hastalandi yapamadık
Asilinnannesii Benim oğlumda 2.ayın içerisinde ama bizde 1 aydır aşıyı bekliyoruz hala olmadık bizede hiçbir yerde aşı yok dediler
Liaycan Benim kızımda 2 aylık hala vurulamadı özeli de aradım devletin verdiği aşı olduğu için bizde yok diyorlar