Benim kızım da 16 aylikti. Sadece Süt içmeye baslamisti mama vs falan artık hiçbir şey yemeyince doktorda kesin dedi. Süt taşı mi ne var aktarlarda, kızım ona rağmen emmeye devam etti. Buradaki bir yazıda bir anne sirke sürdüğünü yazmıştı bende öyle yaptım. Anında bıraktı ama itiraf etmek gerekirse çok çok zorlandım. Çok ağladı. Az kalsın pes bile ediyordum. Ama şükür yemek yemeye başladı.