O1Anne 7 aylık bebeğim doğduğundan beri aktif emziriyorum sütüm azaldı ne demek bunu nasıl anlıyorsunuz acaba memeler zaman geçtikçe ilk günkü gibi şişmez bu normaldir çünkü beyin anlık süt üretimini öğrenir ilk zamanlar kontrolsüz süt üretimi vardır. Bebek emdikçe anlık süt üretilir ve bebek emer. Sağıldığında gelen sütte gerçeği yansıtmıyor diyorlar.
Merak ediyorum sütüm azaldı diye herkes söylüyor ama bunu nasıl anlıyorsunuz ben hiç öyle bir şey hissetmedim 7 aydır