Aysegulbbk gündüz uykularını montessori tarzi ahşap yatakta yapıyor. Park yatak bebekliginde almıştım ama çok yatmadi onda. Bizim yatagin kenari açık oğlum ordan rahatlikla inip çıkıyor yatağa. İlk aldigimda biri bana ayaklandiginda düşer tehlikeli demişti ama hiç dusmedi çok şükür. Popo asagi inmeyi gosterdim