araskuzumm0918 Seri valla tatlım benimde zayıf olmama rağmen sezeryan oldum 1 ay oldu bugun ,göbeğim hâlâ büyük ve sarkıyo gibi korse taktım ama bi işe yaradıgını sanmıyorum,çarşafla sar dedi annem sarıyorum bi kaç gündür .bakalım inşallah gider
Zeynapasel Seri ben normal yaptım ama azda olsa vardı adet olunca hafif indi sizinki de öyledir biraz da adet olunca geçer biraz
POWERMOM 65 gün oldu hala orada öylece duruyor korse çarşaf her yöntemi denememe rağmen. Ben hala adet görmedim bunun da büyük etkisi olduğunu düşünüyorum ödemmiş gibi hissediyorum 😒 Kendimi avutmama bi sebep buldum böyle böyle avutucam sanırım ben kendimi 🙈
Esraabrklu POWERMOMben 8 ay önce normal doğum yapmama ve dogum yapar yapmaz adet görmeme rağmen benim göbeğim de sarkık duruyo.. E tabi göbek şişince birden boşalınca ister istemez sarkıcak...
eymeninannesibusra POWERMOM ah caniiiimm bende 4ay oluyo sezaryen doğum yaptım hemen afette oldum ama yine de öylece duruyo bingil bingil bende herşeyi denedim olduğu gibi duruyo çok sinir bozucu bide doğumda giden 7kilonun 4unu geri aldım üstüne tuz biber oh mis😖
POWERMOM Esraabrklu Ama ben kendimi ne güzel avutuyordum adet görmedim diye niye moralimi bozuyosun 😜😛😄
tgc Esraabrklu adet çok etkiliyor ilk doğumum da çok kalmamıştı ama 9 ay sonra adet oldum ve hızla zayifladim ikinci sezeryan oldum 2 ayligiz ve göbek kaldı yine adet görmüyorum bende kendimi öyle avutuyorum ama bu sefer sarkti ilki öyle değildi :)
POWERMOM eymeninannesibusra Sarkan göbüşleri kabullenip mutlu olucaz napalım sanırım başka çaresi yok şuan için 👍😊😊
Esraabrklu Amaaan boşverinnn ben takmiyom açıkçası. Bu dünyada sarkan göbeklerden daha da önemli şeyler var 😁😁