Elfbsra Servisi iyidir ben öyle çok araştırmadm görümcemn eşi çok araştırır öyle alır eşyaları o yüzden onlara güvendim de aldım
Kanadı çok güzel yapıyor sık sık yapıyorum ekmek denedim ama tarif tam yazmadığı için içn tam pişmedi içi (2 ye bölüp koymak gerekiyormuş ben bütün olarak koydum ondan) 😂 öyle sık sık yapmıyorum eşim vardiyalı çalıştığı için ama genel olarak memnunum