Anneyim11 Dişimde kist varmış doktor çekileceğini söyledi aranızda yaşayan varmı zor mu nasıl bir süreç
usernamesu Anneyim11 normal diş çektirmekle aynıydı benim ama kökle beraber çıkmıştı kist çıkmasaydı ayrıca kisti alıyomuş o ağrılı bi işlem gibi geldi bana
atlasinannesi2 Benim önce dişimi çekti sonra kisti temizledi 15 dk kadar sürdü acı ağrı vs hiç hissetmedim. Çekimden sonrada hiç ağrım olmadı
lceLady Anneyim11 çekilirken sıkıntı olmadı. Hayatım hep dişçide geçmiştir zaten ama bu kist supriz oldu. Çekildikten sonra ağzımın içi oldugu gibi iltahap olmustu