Merhaba bebeğim 5 ay 7 günlük 1 haftadır biberonla beslenşyor anne sütü sağarak veriyorum aynı zamanda mama da içiyor.1 haftadır uyanıkken emmeyi red ediyor uyku halinde veriyorum.Beslenme reddimi yaşıyorum acaba.Zaten meme reddi yaşadım 3 aylıkken bir de bunu yaşıyorsam çok kötü olurum😢 Başına gelen varmı ?